Tittut

Ja här var det länge sen man skrev nåt. Men tänkte att nu kanske det är dax för en rad. I måndags skulle jag börjat jobba. 
Men blev sjukskriven denna vecka för knä.
Jag har ju gått säkert 2 månader med värk. Så igår fick jag äntligen komma på röntgen. På tisdag nästa vecka får jag svar på det.
Jag hoppas verkligen jag kan börja jobba vill inget annat. Men får ont så fort jag går lite för mycket. Men nu håller jag tummarna. 
Imorgon ska jag till sjukgymnasten på uppföljning. Då hoppas jag att jag får mer tider till vattengympan. 
Nu har julen dansat ut för denna gång det blir lite tomt tycker jag. Men samtidigt skönt att det är nytt år. Nytt år nya utmaningar. 
Imorgon kommer Angelica och barnen hit igen. Dem har varit på besök hos Patrik några dagar. Det ska bli kul och träffa dem igen. 
Nu är det sängdax snart för det blir lite dålig sömn när det värker. 
Sov gott så hörs vi snart igen 


Kommentera här: